marți, 26 iulie 2011

Vreau să mă fac wedding planner

Mă gândesc din ce în ce mai des cum mi-ar sta ca wedding planner?Cred ca imaginaţia mea ar lua-o razna..în sens pozitiv.
De-a lungul vieţii mele am participat la foarte multe evenimente care marchează ciclul vieţii: botezuri, nunţi, chiar şi înmormântări. Am avut ocazia să filmez naşteri (pe viu), botezuri, dar şi înmormântari (e la moda, acum). Am experimentat de toate..dar cel mai mult mă simt atrasă de organizarea nunţilor..de la alegerea restaurantului, lista invitaţilor...vestimentaţia mirilor..meniul..dansul mirilor..pff..şi câte şi mai câte sunt..îmi place...şi vreau.
Poate vă întrebaţi ce m-a apucat? Poate vă gândiţi că vreau să mă mărit..ei bine..încă nu..n-a venit încă clipa..
Zilele trecute doi tineri căsătoriţi mi-au dat câteva poze să le prelucrez şi-apoi să le fac un filmuleţ. Obişnuită cu astfel de chestii am acceptat şi speram că voi vedea nişte poze spendide, superbe..dar dezamăgire..Individul care s-a ocupat de fotografiat..cred că era începător, nici măcar amator..pentru că a făcut nişte poze oribile...De filmat nu mai amintesc, acceaşi poveste. Chiar dacă nunţile se fac la ţara, şi-acolo trebuie să existe imaginaţie şi creativitate. În fine..ce-a fost a fost, bine c-a trecut. Eu am să va las mai jos filmulţul pe care l-am făcut eu din fotografiile prelucrate tot de mine:P

Revenind la dorinţele mele..vreau să mă fac wedding planner. Deci, dacă cunoaşteţi vreo agenţie care caută colaboratori sau dacă printre voi sunt persoane care au nevoie de mine..nu ezitaţi să mă contactaţi. Creativitatea şi imaginaţia mea o ia razna...în sensul cel mai bun :):P

Un comentariu:

Liviu spunea...

Faina ideea :)
Mult success Raluca!