marți, 12 iulie 2011

JURĂMÂNTUL ÎNCREDERII - Mai bine propriul tau stapan

Am revenit la blogul meu după mai bine de un an. Au trecut, de fapt, mai bine de 15 luni de când nu am mai postat nimic. Probabil nu m-aş fi reîntors la blog dacă funcţia de "jurnalist" mi-ar fi adus satisfacţie. Şi mă refer atât la cea profesională cât şi la cea financiară. Sincer, sunt dezamăgită de mass-media locală. Dupa un an jumătate de presă scrisă neplătită am decis că mai bine scriu pentru mine decât să scriu pentru alţii. Drept urmare mă voi dedica acestui blog şi voi scrie ori de câte ori voi simţi că am ceva de spus. Cu siguranţă voi încerca să mă îndepărtez de domeniul INFRACTIONAL - JUSTITIE şi-mi voi canaliza atenţia spre tot ce înseamnă cultură, social, PR si Publicitate şi de ce nu..timp liber. Vă voi împărtaşi păreri şi impresii de la concertele/conferinţele/workshopurile/intershipurile la care voi participa şi promit sa fiu un observator nu nu, nu obiectiv, ci foarte subiectiv şi critic.

Niciun comentariu: