sâmbătă, 6 august 2011

Pățaniile unui intership reușit

August, soare, caldură..dar mai ales vacanță. August - a III-a ediție a Festivalului de Film Istoric Românesc - Râșnov, Brașov.

Așteptam de mult acest intership. Practic de când am câștigat concursul - cam de prin luna mai. Toată luna iulie am discutat cu organiyatorii prin mail, iar în august m-au contactat și m-au invitat să petrec cele 10 zile de festival alături de ei și de întreaga echipă de organizare.
4 august 2001: Trenul accelerat Iași - Brașov pleaca din stație la ora 10:20 și ajunge la destinație la ora 19:52.
Să zicem că timpul n-ar fi fost o problema...vorba aia e tren..te mai ridici...te mai miști..nu ca la maxi-taxi. Din Iași compartimentul plin..dar toți au coborât la Vaslui. La Vaslui a mai urcat o studentă care mergea tot până la Brașov. M-am bucurat că voi avea companie până la destinație. Toate bune și frumoase până la Onești. Din gara Onești urcă o bătrânî cu al său nepot - un fel de Goe al timpurilor noastre. Acel țânc n-a stat o secunda..am crezut că fac o criyă de nervi..oricum până la urmă am făcut-o, dar prea târziu și fără rost. Veți înțelege mai târziu de ce. Trebie neapărat să precizez că acel copil a mers cu noi până la Adjud. Deci dați/vă seama...Onești-Adjud..vreo 2 ore și ceva. Eu până la Onești făcusem vreo trei ore, era logic că încercam și eu să mă odihnesc puțin..drumul lung și obositor, dar mai ales plictisitor..Când credeam și eu că va fi liniște ...deschidea ușa și tipa...”Bunica...nu-i așa..că nu știu ce....” și-apoi o inchidea...Nu treceau 5 minute..iar deschidea ușa..”Bunica...nu mai știu ce”. După vreo oră de foială, s-a făcut puțină liniște...doar puțină..pentru că trenul a intrat în gară...și bineînțeles dracul de copil a venit să ne anunțe, că deh..noi n-am fi știut dacă nu ne zicea el...”Am ajuns în Comăăăăăneeești” Omg, și-abia ațipisem. Bineînțeles că n-am mai apucat să dorm...în fine...m-am consolat cu gândul că la următoarea coboară și scăpăm de el, deci va fi liniște.
Ne apropiem de Adjud...Eu și cealaltă domnișoară care a urcat din Vaslui ne pregătim bani pentru a ne lua câte o apă din Adjud (trenul staționa 30 de minute în gară). Ne-am pregătit noi banii și am ieșit pe holul vagonului, să ne mai dezmrțim puțin și să vorbim și la telefoane, fiecare cu cine avea de vorbit. Cât am stat noi pe hol, puștiul ne-a umblat în genți, ne-a ”luat” portofelele, domnișoarei și un iphone și un aparat foto digital și a coborât bine mersi în gară. Ce e mai nașpa? Că noi nu ne-am dat seama..închipuiți-vă ce dexteritatea avea puștiul de noi nu l-am auzit și nici nu ne-am prins decât la vreo 15 minute după ce-a plecat trenul din gară, când domnișoara din Vaslui a vrut sa intre pe net de pe iphone..și ia iphonul de unde nu-i. N-am bănuit nici o secundă că puștiul ar fi putut să facă una ca asta, cu atât mai mult cu cât noi avea gențile închise și când am ieșit din compartiment și când am reintrat în compartiment ...
În concluzie ..ori noi suntem prea naivi, ori copii de 8-9 ani au prea multă imaginație sau prea multă dexteritatea în ”a împrumuta” lucrurile care nu le aparțin.
Așa am ajuns eu la Râșnov doar cu 20 de ron...
Voi profita că azi e 6 august, deci e ziua mea și vă voi lăsa contul de ING în cazul în care vreți să-mi faceți un cadou plăcut și util de ziua mea :)
ING BANK: Ro41 INGB 0000 9999 0153 3937

Acum v-am povestit o întâmplare tristă și nefericită pentru mine, dar promit că voi reveni cu detalii despre acest festival care este minunat și care durează până pe 15 august. Ca un sfat, dacă aveți timp veniți la Râșnov până pe 15 august pentru că nu veți regreta.

Niciun comentariu: