luni, 12 octombrie 2009

Ploua, ploua, ploua peste inima mea...

E luni dimineata...afara ploua ..ploua oribil..e mohorat..e frig...e toamna. E exact ca in sufletul meu...ploaia asta imi aduce aminte de Predeal..
Da...Predeal..am fost vara asta si-n Predeal. Am cunoscut mai multi tineri din Iasi, Vaslui, Adjud, Slatina si Baia Mare. Toti erau studenti...ne-am distrat super impreuna. Am organizat noi o discoteca in sala de nefumatori a restaurantului, am organizat seri de film...am mers in drumetie pe munte...a fost supeeerrr...mai vreauu!
A fost atat de frumos, de placut, de relaxant..m-am desprins de toate problemele care ma asteptau acasa, am uitat de mine, am uitat de tot...m-am distrat alaturi de ei de parca-i stiam de-o viata. Oamenii pe care i-am intalnit acolo mi-au deschis ochii, mi-au arat ca viata e roz mereu, daca noi o vedem roz. Nu conteaza cate probleme ai, conteaza mereu sa le depasesti cu fruntea sus.

Niciun comentariu: