sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Dorinţele lui 2010

Orice început de an aduce cu el noi speranţe ... ca vom fi mai sănătoşi, că ne vom descurca mai bine din punct de vedere financiar, că vom realiza mult mai multe decât în anul precedent şi multe altele.
Şi eu îmi doresc foarte multe anul acesta. În primul rând îmi doresc sănătate. Dacă ai sănătate poţi munci să le faci pe toate. În al doilea rând îmi doresc să termin cu bine facultatea. Cum e ultimul an, îmi doresc să trec cu bine de cele două sesiuni care mă aşteaptă, îmi doresc o nota cât mai bună la licenţă (10 m-ar încânta :D), îmi doresc un an cât mai liniştit la capitolul şcoală (sau facultate, cum se numeşte). În al treilea rând îmi doresc să fiu fericită, să mă las purtată de val, să trăiesc fiecare moment ca şi cum ar fi ultimul. Vreau să învăţ să mă bucur de viaţă, de tot ce îmi oferă ea, mai ales acum când mă încearcă sentimente nobile şi frumoase, când fluturaşii roz mi-au invadat stomacul, când simt din nou că trăiesc.
Bineînţeles că mai am şi alte dorinţe pe care le voi înşirui mai jos, dupa cum urmează (în ordinea lunilor anului) :
- vreau să merg la "Stelele Moscovei" - spectacolul de dans pe gheata ce va avea loc vineri, 29 ianuarie a.c., la Patinuarul "Ice Mania" din Bucium;
- vreau să rămân la buget în urma sesiunii de iarnă;
- vreau să sărbătoresc alături de iubitul meu cea mai frumoasă primăvară;
- vreau să petrecem sărbătorile Pascale împreună (sper să NU se ivească nimic, în ultimul moment, care să ne trimită în locuri diferite);
- vreau să termin licenţa până în mai;
- vreau să-mi termin cât mai repede lucrarea la dinţi, pentru a mă putea simţi cât mai bine la Cursul Festiv şi la Banchet, să mă pot bucura de zâmbetul meu:) vreau să sărbătoresc alături de părinţii mei "Nunta de argint" - pentru ca anul acesta ei fac 25 de ani de la căsătorie:X:X Multi înainte:D
- vreau să iau licenţa cu 10 :D (Doamne ajuta!) şi să mă înscriu la master (poate până atunci mă hotărăsc unde vreau să dau mai departe);
- vreau să am cea mai frumoasă zi de naştere, de aceea vreau să plec undeva la munte de ziua mea (se poate şi la mare, mi-e indiferent, compania e cea care contează) - cadourile le primesc şi înainte şi după ziua mea, nu va faceţi probleme :D:);
- e pentru prima oară în ultimii 4 ani când mama mea va fi acasă de ziua ei, de aceea vreau să-i cumpăr un cadou special (sper sa mă ajute şi tata:D)
- vreau să dansez până dimineaţă la nuntă la frate-miu, vreau să fur mireasă şi s-o duc într-un club şi-apoi să-i cer drept răscumpărare 2 sticle de Jack, 2 de şampanie, un tango şi o declaraţie de dragoste :X:X:X:X . În aceeaşi perioadă ar fi ziua iubitului meu, vreau ca ambele evenimente să fie de neuitat.
- vreau să mă bucur de reuşitele profesionale;
- vreau să petrecem revelionul alături de prieteni la o cabana la munte; vreau să am un an de 2010 ori mai bun ca 2009;
Am credinţă în Dumnezeu că toate dorinţele mele vor deveni într-o zi realitate. Şi-acum vă las să ascultaţi o melodie foarte frumoasă Abba - Happy New Year!, asa cum vă urez si eu vouă, La Mulţi Ani!

Niciun comentariu: